تبلیغات
دانشجویان فیزیوتراپی شهید بهشتی - تقویت عضلات
 
دانشجویان فیزیوتراپی شهید بهشتی
1389
درباره وبلاگ


غنچه از خواب پرید و گلی تازه به دنیا آمد. خار خندید و به گل گفت سلام و جوابی نشنید. خار رنجید ولی هیچ نگفت. ساعتی چند گذشت. گل چه زیبا شده بود. دست بی رحمی آمد نزدیک. گل سراسیمه ز وحشت افسرد. لیک آن خار در آن دست خلید و گل از مرگ رهید. صبح فردا که رسید خار با شبنمی از خواب پرید گل صمیمانه به او گفت سلام

مدیر وبلاگ : فرشته یوسفی
جمعه 11 شهریور 1390 :: نویسنده : دکتر مهرنوش دانایی فر

آموزش تقویت عضلات

1-کشش عضلات پهلو به همراه تقویت آنهابه طور متناوب

۲ -کشش عضلات کمر وشکم به همراه تقویت آنهابه طور متناوب به همراه چر خش مهره های کمر

۳ - تقویت عضلات کمر وشکم

۴ - تقویت عضلات کمر بند شانه و قسمت سینه ای مهره ها

 ۵ -تقویت علات کنار ران ها و باسن ها وچرخش مهره های انتهایی ستون فقرات وتقویت لگن

 

۶-تقویت عضلات کمر و لگن مخصوصا عضلات چرخاننده ی لگن و مهره های انتهایی کمر

 

۷تقویت عضلات اطراف ستون فقرات و تقویت شانه ها به همراه کشش عضلات پشت 

۸ - تقویت عضلات چهار سر ران وعضلات پشت ران هاوساق ها وعضلات چرخاننده ی مهره ها وعضلات شانه ها

۹ -تقویت عضلات سینه ای ستون فقرات و گردن و شانه ها و بازوها

۱۰ -تقویت کل عضلات ستون فقرات و بازوها و شکم به همراه کشش عضلات پشت ران ها و باسن ها و تقویت عضلات لگنی به صورت یک طرفه

۱۱ -حرکات متناوب تقویتی جهت غضلات شکم و ستون فقرات(چند پری وراست کننده ستون فقرات )

 

۱۲ - تقویت عضلات نزدیک کننده رانها به محور بدن (اداکتور ها)وعضلات دور کننده ی ران ها به محور بدن (ابداکتور ها ) 

۱۳ -حرکات دوچرخه زدن در حالت خوابیده (تقویت عضلات راست کننده وخم کننده ی لگن  و زانوها )

 

 ۱۴-حرکت ریتمیک پاها ودستها وستون فقرات با استفاده از توپ جهت تقویت عضلات مربوط به همین قسمت ها





نوع مطلب : علم و دانش، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :